Voor persoonlijk voedingsadvies én ACT!

Diëtist in Monster, Westland (ook online!)

Vegetarisch, vegan, WFPB

Een volwaardige voeding zonder vlees en vis, of het gebruik van dierlijke producten. Voeding om je gezondheid én de wereld te verbeteren!

Verantwoord afvallen

Door het veranderen van je leefstijl geleidelijk & gezond afvallen. Zonder streng dieet maar met blijvend gewichtsverlies!

Hulp bij emotie-eten

Heeft jouw gevoel teveel invloed op je eetgedrag en staat het jouw ideale gewicht in de weg? Eet jij uit verveling of meer dan dat je zou willen?

Medisch voedingsadvies

De gezondheid verbeteren door de juiste voeding. Om klachten te verminderen en/of te voorkomen. Voeding als medicijn!

Over diëtist Priscilla

Ik ben van mening dat gezonde voeding helemaal niet ingewikkeld hoeft te zijn, niet saai en al zeker niet moet aanvoelen als een streng dieet. Daarnaast geloof ik in het stellen van kleine haalbare doelen voor uiteindelijk grootse resultaten.

In mijn consulten gebruik ik ‘Acceptance and Commitment Training’, ook wel ACT genoemd. Geen adviezen of oplossingen die alleen voor de korte termijn werken. Wél werken aan blijvende gedragsverandering door je hele concrete vaardigheden aan te leren zodat je veel bewuster gaat leven en zelf grip krijgt op je gedrag en de keuzes die je maakt. Je leert om doelen te stellen die gebaseerd zijn op je persoonlijke waarden, zodat wat je doet er ook echt toe doet!

Daarnaast ben ik gespecialiseerd in het inzetten van voeding als medicijn, dus om ziekten te voorkomen of om bestaande klachten te verminderen. Op wetenschappelijke basis. Ik schrijf hier regelmatig over op mijn blog

Mijn praktijk voor voedingsadvies vind je in het Westland bij Logopedie praktijk Peter Helderop in Basisschool De Zeester in het centrum van Monster.

Sinds 2024 bied ik ook het ‘Je Moet Niks’ programma aan! Klik hier

Dietiste Priscilla Weterings
Laatste blogs
cholesterol en verzadigd vet

Verhoogd verzadigd vet je cholesterol? En hoe werkt dat? (VIDEO)

Hoe zorgt verzadigd vet voor het verhogen van je cholesterol? Hoe zit dat mechanisme?

22 februari 2024

groene bladgroenten

7 tips om vaker groene bladgroenten te eten

Regelmatig groene bladgroenten zorgt voor minder risico op chronische én hart- en vaatziekten

19 februari 2024

gezondheidsvoordelen plantaardig eten

Voordelen van meer plantaardig eten op de KORTE termijn

Op de lange termijn zijn er veel gezondheidsvoordelen maar hoe zit het met de korte termijn?

5 februari 2024

Diëtistenpraktijk Silla wordt vergoed door: